Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

راهنمای خرید چرخ گوشت

راهنمای خرید چرخ گوشت
راهنمای خرید چرخ گوشت

خرید چرخ گوشت اگر با دقت و احتیاط انجام نپذیرد می تواند چالش بزرگی برای کاربران باشد. دقت به نکاتی که باید در هنگام خرید این دستگاه بررسی شوند، تنها راهی است که می تواند شما را در تهیه یک محصول عالی و درجه یک کمک کند. در راهنمای خرید چرخ گوشت به بررسی تمام نکات مربوط به خرید این دستگاه اعم از نکات فنی، قیمت محصول، کیفیت بدنه، برندهای درجه یک و مواردی از این دست می پردازیم.

کاربران گرامی؛ چنانچه پرسش یا نظر به خصوصی در مورد خرید چرخ گوشت دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی یدک و دیگر کاربران بپردازید.

در ادامه مطالب زیر را با هم مرور خواهیم نمود:

  • اصلی ترین نکاتی که در هنگام خرید چرخ گوشت باید رعایت کرد
  • یک چرخ گوشت خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • معرفی بهترین برند چرخ گوشت در بازار ایران
  • گران ترین چرخ گوشت موجود در بازار
  • ارزان ترین چرخ گوشت موجود در بازار
  • نظر متخصصین ای پی یدک در مورد بهترین چرخ گوشت موجود در بازار

در ادامه با ما در آی پی یدک همراه باشید.

اصلی ترین نکاتی که در هنگام خرید چرخ گوشت باید رعایت کرد

اولین گامی که در راهنمای خرید چرخ گوشت باید برداشت توجه به نکات مهمی است که در هنگام خرید این محصول است؛در همین راستا در این مقاله به بررسی نکاتی می پردازیم که توجه به آن ها در هنگام خرید چرخ گوشت لازم است.

  • متناسب با تعداد اعضای خانواده و حجم مورد نیاز برای چرخ گردن گوشت ها باید به این موارد بپردازید.
  • در خرد چرخ گوشت هر چند قیمت خیلی مهم است اما آن را به عنوان اولویت اول در نظر نگیرید. با توجه به اینکه خرید این محصول هر چند سال یک بار است، کیفیت باید در اولویت اول قرار داشته باشد.
  • از محصول خریداری شده به خوبی مراقبت کنید تا کمتر نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات چرخ گوشت پیدا کنید.
  • در خرید چرخ گوشت به دنبال برندهای شناخته شده و معتبر باشید.
  • فروشگاهی که از آن برای خرید اقدام می کنید هم اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

یک چرخ گوشت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مواردی که باید در هنگام خرید چرخ گوشت مد نظر داشته باشیم، به شرح زیر است:

در راهنمای خرید چرخ گوشت بایستی به نکات مهمی از قبیل موارد زری دقت نموده و آنها را در هنگام خرید بررسی کنید:

  • بررسی توان موتور در راهنمای خرید چرخ گوشت
  • بررسی کیفیت ساخت و جنس بدنه چرخ گوشت
  • بررسی کیفیت تیغه های چرخ گوشت
  • بررسی داشتن سیستم چرخش معکوس
  • بررسی ظرفیت چرخش گوشت
  • بررسی میزان صدای چرخ گوشت
  • امکان شستشو راحت تر
  • بررسی ویژگی های اضافی در دستگاه
  • امکان تهیه قطعات جانبی چرخ گوشت
  • بررسی قیمت خرید چرخ گوشت

اهمیت بررسی توان موتور در هنگام خرید چرخ گوشت

اصلی ترین نکته در یک چرخ گوشت مناسب داشتن توان موتور خوب است؛ این به آن معناست که شما با داشتن یک چرخ گوشت با توان مناسب راحت تر می توانید مواد غذایی مختلف را چرخ کنید.

قدرت و توان موتور بالاتر باعث می شود تا امکان استفاده از این دستگاه با رفاه بیشتری برای کاربران فراهم باشد. قدرت بالای موتور هم در مصرف انرژی و هم در زمان برای مصرف کننده صرفه جویی خواهد داشت.

اهمیت جنس و استحکام بدنه دستگاه در راهنمای خرید چرخ گوشت

یکی دیگر از نکاتی که به شما توصیه می کنیم تا در راهنمای خرید چرخ گوشت به آن توجه داشته باشید کیفیت و استحکام بدنه دستگاه است.

بررسی دقیق کیفیت ساخت و جنس بدنه محصول نیز در هنگام خرید چرخ گوشت اهمیت زیادی دارد. بدنه های این محصولات هر چند از پلاستیک باشد بایستی دارای طول عمر بالا و مقاومت قابل قبولی هم باشد. از این گذشته جنس قطعات به کار رفته در آن نیز در این بخش اهمیت پیدا می نماید.

بررسی کیفیت تیغه های چرخ گوشت در راهنمای خرید

داشتن تیغه های تیز و برند که در برابر فرسایش هم مقاومت داشته باشند یکی از لازمه های یک چرخ گوشت با کیفیت است که در این بخش از راهنمای خرید چرخ گوشت به آن پرداخته ایم.

احتمالاً اصلی ترین قطعه در دستگاه هایی مانند چرخ گوشت های برقی موتور و قسمت های فنی آن است اما در میان اجزای مکانیکی نیز این درجه را باید به تیغه های آن بدهیم. استفاده از تیغه هایی با جنس استیل ضد زنگ می توانید کیفیت لازم را برای این قطعه فراهم آورد. از این رو باید در هنگام خرید به این قطعه دستگاه دقت زیادی داشته و حتما کیفیت آن را بررسی نمایید.

بررسی داشتن سیستم چرخش معکوس در راهنمای خرید چرخ گوشت

داشتن سیستم چرخش معکوس یکی دیگر از امکاناتی است که استفاده بهتر و راحت تر را به شما مشتریان هدیه می دهد؛ پس به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تا اقدام به خریداری چرخ گوشتی کنید که این ویژگی را داشته باشد.

سیستم چرخش معکوس سیستمی است که به وسیله آن می توان راحت تر گوشت های باقیمانده در دستگاه را خارج نمود و آن را تمیز کرد. این سیستم علاوه بر تمیزی روی کیفیت و طول عمر دستگاه نیز تاثیر زیادی دارد. از این رو دقت کنید که چرخش گوشت خریداری شده دارای این قابلیت نیز باشد.

بررسی ظرفیت و گنجایش یک چرخ گوشت خوب

یکی دیگر از نکاتی که کارشناسان در هنگام ارائه راهنمای خرید چرخ گوشت به آن می پردازند بررسی ظرفیت و گنجایش دستگاه می باشد.

مسلما هر چقدر ظرفیت چرخ گوشت بیشتر باشد شما می توانید در زمان کمتری حجم زیادی از گوشت ها را چرخ کنید. البته ظرفیت های خیلی بالا معمولا برای مقاصد صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. برای محصولات خانگی ارائه ظرفیت 1.5 کیلوگرم گوشت در هر دقیقه می تواند کیفیت قابل قبولی باشد.

بررسی میزان صدای چرخ گوشت در هنگام خرید

از آن جایی که همه ما تجربه شنیدن صدای بلند و گوش خراش در هنگام روشن شدن چرخ گوشت را داریم بهتر است ا در هنگا خرید چرخ گوشت اقدام به خرید محصولاتی کنید که صدای کمتری نسبت به دیگر محصولات تولید می کنند.

برخی از مدل های چرخ گوشت در حین کار سر و صدای بسیار زیادی دارند. این مهم را هم می توانید در برند دستگاه بررسی کنید و هم از دفترچه راهنمای آن کمک بگیرید. محصولات پر سر و صدا می توانند آسایش شما را در هنگام استفاده مختل نمایند.

امکان شستشو راحت تر یا easy clean یکی از نکات خرید چرخ گوشت

با توه به این که مسئولیت چرخ گوشت در منز چرخ کردن مواد غذایی خام است طبیعتا شستشو این وسیه کاری بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ به همین دلیل در هنگامی که در حال تفکر در مورد این پرسش که چرخ گوشت چی بخریم بهتره تا نگاهی هم به امکان شستشو اسان دستگاه بندازید تا در هنگام شستشو با مشکل مواجه نشوید.

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید چرخ گوشت باید به آن دقت داشته باشید و معمولا از نگاه کاربران به دور می ماند، راحت بودن امکان شستشو قطعات این محصول است. برخی از محصولات و مدل ها اصلا شرایط قابل قبولی برای شستشو نداشته و شستشوی آنها می تواند برای کاربران چالش برانگیز باشد. یک دقت ساده در این مرحله می تواند شما را برای سال ها راحت کند.

بررسی قیمت چرخ گوشت پیش از انجام خرید

این که بهترین چرخ گوشت برای شما کدام است مسئله ای است که مربوط به هزینه ای می باشد که قصد دارید برای خرید محصول کنید؛ به همین دلیل به ما توصیه می کنیم با مشخص کردن قیمت مد نظر خود در طیف قیمتی به خصوصی به دنبال گزینه مورد نظر باشید.

مسلما قیمت یکی از فاکتورهای مهم در خرید هر محصولی است که چرخ گوشت نیز از این امر مستثنی نیست. برندهای مختلف تولید کننده این محصول و هم چنین مدل های مختلفی از این دستگاه در قیمت های مختلفی در دسترس کاربران قرار گرفته است. از این رو در هنگام خرید علاوه بر سنجش کیفیت باید بودجه مورد نظر خود را نیز دخیل کنید. در نهایت در بخش قیمت باید عرض کنیم که خرید یک محصول با کیفیت و درجه یک با آشپن ها و امکانات کمتر بسیار بهتر از خرید یک محصول با آپشن های زیاد اما با کیفیت پایین خواهد بود.

بررسی گارانتی در زمان خرید چرخ گوشت

بررسی گارانتی در زمان خرید چرخ گوشت به شرح زیر می باشد:

هرگز نباید در خرید محصولاتی مانند چرخ گوشت گارانتی آن را نادیده بگیرید. گارانتی برای چنین محصولاتی اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. زیرا در این صورت می توانید خیال خود را از بابت چند مورد راحت کنید.

  • در وهله اول در صورت بروز مشکل می توانید از خدمات نمایندگی برای تعویض قطعه یا خود دستگاه استفاده کنید.
  • همچنین در این صورت از اصل بودن محصول نیز اطمینان خواهید پیدا کرد.

چرخ گوشت چی بخریم؟ معرفی بهترین برند های تولید کننده چرخ گوشت در ایران

امروزه تعداد زیادی از شرکت های تولید لوازم خانگی حضور فعالی در زیمینه تولید چرخ گوشت دارند؛ به همین دلیل انتخاب یک برند برای خرید این محصولی کاری سخت و دشوار است؛ در همین راستا ما در این بخش با مطرح کردن پرسش چرخ گوشت چی بخریم به دنبال معرفی بهترین برند های تولید کننده چرخ گوشت هستیم.

نام برند نقطه قوت چرخ گوشت های برند نقطه ضعف چرخ گوشت های برند
بوش توان بالای موتور این چرخ گوشت ها قیمت بالا
مولینکس طراحی بسیار زیبا وزن سنگین تر از حد معمول
فلر طول عمر بالا صدای نسبتا زیاد
زیمنس اقلام همراه کامل قیمت بالا
پاناسونیک قیمت مناسب ضعف در اقلام همراه

معرفی 5 مدل از بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار به همراه لیست قیمت روز

تا به این جای راهنمای خرید چرخ گوشت با ویژگی یک چرخ گوشت با کیفیت و نام برند های تولید کننده بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار آشنا شده ایم اما هر کدام از این برند ها تعداد زیادی چرخ گوشت تولید کرده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فردی دارند؛ اگر انتخاب همچنان برای شما دشوار است و این پرسش که چرخ گوشت چی بخریم همچنان در ذهن شما طرح ایت در این بخش با معرفی 5 مدل از بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار به همراه لیست قیمت روز با ما همراه باید.

نام برند چرخ گوشت نام مدل چرخ گوشت توان مصرفی چرخ گوشت قیمت روز چرخ گوشت (تومان)
پاناسونیک MK-2500 2500 وات 2/200/000
فلر MG850 850 وات 2/300/000
مولینکس ME546810 2200 وات 4/500/000
گوسونیک GMG-826 1200 وات 2/600/000
بوش MFW67440 2000 وات 3/500/000

گران ترین چرخ گوشت موجود در بازار کدام است؟

امروزه بسیاری از مصرف کنندگان برای خرید چرخ گوشت به دنبال گران ترین گزینه های موجود هستند و این تفکر در اکثر ما وجود دارد که کیفیت و قیمت ارتباط مستقیمی به یکدیگر دارند؛ اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال خرید گران ترین چرخ گوشت های موجود در بازار می باشید در این بخش ما را همراهی کنید.

نام برند چرخ گوشت نام مدل چرخ گوشت توان مصرفی چرخ گوشت قیمت روز چرخ گوشت (تومان)
گاسترو بک 41409 2000 وات 16/600/000
مولینکس ME6868 2200 وات 11/000/000
کاراجا ROSE GOLD 2000 وات 10/000/000
کنوود MG 700 1700 وات 9/000/000
فیلیپس HR2722 2000 وات 8/500/000

ارزان ترین چرخ گوشت موجود در بازار کدام است؟

اگر شرایط اقتصادی موجب شده تا به دنبال خرید ارزان ترین چرخ گوشت موجود در بازار باشید در این بخش از راهنمای خرید چرخ گوشت با ما همراه باشید.

نام برند چرخ گوشت نام مدل چرخ گوشت توان مصرفی چرخ گوشت قیمت روز (تومان)
دسینی 101 2500 وات 900/000
پارس خزر MG 1100P 1000 وات 930/000
گوسونیک GMG-744 1800وات 1/100/000
ناسیونال MGM-197 1600 وات 1/300/000
هانوور 1166 1500 وات 1/200/000

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در هنگام خرید چرخ گوشت

معمولا مصرف کنندگان در زمان اقدام به خرید چرخ گوشت سوالات رایجی را از متصدیان فروشگاه می پرسند که در این بخش قصد داریم تمام این سوالات را به صورت یک جا پاسخ دهیم.

  • فرقی میکنه زیر چرخ گوشت چی بزاریم؟

بهتر است تا زیرچرخ گوشت یک سطح صاف و سخت قرار دهید.

  • چجوری چرخ گوشت رو میشه شست؟

با خرید چرخ گوشت هایی که قابلیت EASY CLEAN دارند می توانید اجزای مختلف چرخ گوشت را جدا گرده و به نوبت داخل آب داغ قرار دهید.

  • غذاساز بخرم یا چرخ گوشت؟

غذاساز کاربردی جامع تر و کامل تر از چرخ گوشت دارد؛ اما اگر زیاد عادت به چرخ کردن مواد غذایی دارید خرید چرخ گوت بهتر است؛ چرا که چرخ کردن مواد غذایی در غذا ساز به خوبی صورت نمی گیرد.

از نظر متخصصین آی پی یدک چه چرخ گوشتی خوبه؟

در بخش آخر راهنمای خرید چرخ گوشت قصد داریم تا از نظرات کارشناسی شده متخصصین ای پی یدک در مورد ای مسئله که چرخ گوشت چی بخریم بهره مند شویم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

چرخ گوشت خوب چرخ گوشی است که ویژگی های زیر رو داشته باشد:

  • توان مصرفی بالا
  • عدم ایجاد صدا و لرزش زیاد
  • امکان شستشو اسان
  • داشتن تیغه های مختلف
  • داشتن اقلام همراه کامل

در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیر چرخ گوشت و یا تامین قطعات این دستگاه در منزل می توانید با ما در آی پی یدک تماس بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست