Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

قطعات جاروبرقی سامسونگ

قطعات جاروبرقی سامسونگ
قطعات جاروبرقی سامسونگ

حتماً تاکنون به این موضوع اندیشیده‌اید که از کجا می‌توان قطعات جاروبرقی سامسونگ را با قیمت مناسب تهیه کرد؟ همانطور که می‌دانید، طراحی جاروبرقی‌ها به‌گونه‌ای است که قطعات آن باید هر چند وقت یکبار تعویض شوند. تهیه قطعات فابریک و باکیفیت ما را برای مدت طولانی از خرید قطعه جدید بی‌نیاز می‌کند، این در حالی است که جایگزینی قطعه معیوب با یک قطعه بی‌کیفیت می‌تواند برای کاربر دردسر آفرین نیز باشد. از همین رو قصد داریم که در این مقاله شما را با لوازم مصرفی و قطعات یدکی جاروبرقی سامسونگ، زمان تعویض این قطعات، نمایندگی‌های فروش لوازم یدکی جاروبرقی سامسونگ و قیمت هر یک از این قطعات آشنا کنیم.

این اطلاعات کامل به شما کمک می‌کند تا قطعات مورد نیاز خود را با کیفیتی مناسب و بهترین قیمت به ‌صورت حضوری و آنلاین تهیه نمایید. مجموعه آی.پی یدک یکی از نمایندگی‌های فروش قطعات یدکی جاروبرقی سامسونگ در تهران است. این مجموعه با تمرکز بر روی تأمین و توزیع قطعات جاروبرقی توانسته است باکیفیت‌ترین قطعات را بار ارزان‌ترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد.

کیسه جاروبرقی سامسونگ مدل 4 عددی

ویژگی های محصول

  • تعداد در بسته: 4 عدد
  • حجم پاکت: 4 لیتر
  • ساخته شده از بهترین پشم گوسفند و مواد مصنوعی
  • میکرو فیلتر ضد حساسیت
بررسی و خرید این محصول

لوازم یدکی جاروبرقی سامسونگ

نیاز است که برخی لوازم یدکی جاروبرقی سامسونگ، همچون زانویی، خرطومی، فیلتر، کیسه و … در طول عمر مفید دستگاه حداقل برای یک مرتبه یا بیشتر تعویض شوند. تهیه قطعات فابریک برای جاروبرقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که نه‌تنها موجب عملکرد صحیح و بهتر دستگاه خواهد شد بلکه عمر مفید قطعه نیز طولانی‌تر خواهد بود. بنابراین باید در تهیه قطعات جاروبرقی سامسونگ دقت کافی را داشته باشیم؛ اما اگر بتوانیم یک فروشگاه مطمئن را برای خرید این قطعات بیابیم، می‌توانیم لوازم مورد نیاز خود را بدون دغدغه و به‌سادگی تهیه کنیم. قطعات جانبی جاروبرقی سامسونگ شامل:

  1. زانویی جاروبرقی: زانویی جاروبرقی سامسونگ، قطعه‌ای است که لوله تلسکوپی و لوله خرطومی را به یکدیگر ارتباط می‌دهد. این قطعه محل قرارگیری دست کاربر است. از همین رو کیفیت آن برای سازگاری با ارگونومی بدن بسیار مهم است.
  1. خرطومی جاروبرقی: لوله خرطومی جاروبرقی سامسونگ، لوله پلاستیکی است که یک سر آن به دستگاه و سر دیگر به لوله تلسکوپی وصل شده است و زانویی روی آن قرار می‌گیرد. این لوله در طول عمر مفید جاروبرقی، ممکن است به دلایل مختلف پاره شود. بنابراین هرچقدر باکیفیت‌تر باشد، احتمال پارگی و خراب شدن آن نیز کمتر خواهد بود.
  1. پارویی جاروبرقی سامسونگ: پارویی جاروبرقی با نام برس جاروبرقی نیز شناخته می‌شود. از آنجایی که برس جاروبرقی سامسونگ، با زمین در ارتباط است، پس از مدتی استفاده ساییده می‌شود. درنتیجه مجبور به تعویض آن خواهید شد.
  1. لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ: لوله تلسکوپی جاروبرقی از جنس فلز است از همین رو کمترین احتمال خرابی در بین قطعات جاروبرقی سامسونگ از آن این قطعه است. اما این احتمال صفر نیست. شیار روی این لوله ممکن است در طول زمان ساییده شود یا به طور کلی لوله دستگاه با ارگونومی بدن سازگار نباشد.
  1. پاکت جاروبرقی سامسونگ: شما ممکن است از هر یک از انواع پاکت‌های یکبار مصرف و دائمی برای جاروبرقی خود استفاده کنید. اما به‌منظور مراقبت از موتور جاروبرقی، لازم است که کیسه آن به‌موقع تعویض شود.
  1. فیلتر جاروبرقی سامسونگ: فیلتر جاروبرقی سامسونگ نیز تأثیر بسزایی در مراقبت از موتور دستگاه و میزان مکش آن دارد. بهتر است این فیلتر پس از هر بار جاروکشی تمیز شود و حداقل هر 6 ماه یکبار تعویض شود.
  1. موتور جاروبرقی سامسونگ: استفاده طولانی و بی‌دقتی در بکارگیری دستگاه می‌تواند سبب سوختن موتور جاروبرقی شود. اما یکی از مزایای این دستگاه این است که می‌توان موتور آن را نیز با پرداخت هزینه‌ای کم تعویض نمود.
  1. بدنه جاروبرقی سامسونگ: قاب رویی یا بدنه جاروبرقی سامسونگ نیز قابل تعویض است. بنابراین اگر در استفاده از آن بی‌دقتی کرده‌اید. نگران ظاهر نامناسب جاروبرقی خود نباشید.

در چه صورت نیازمند خرید لوازم یا قطعات جاروبرقی سامسونگ خواهید شد؟

قطعات جاروبرقی سامسونگ به‌خودی خود خراب نمی‌شوند. خرابی هر یک از این قطعات به بی‌دقتی در استفاده از آن‌ها برمی‌گردد. همچنین تعویض به موقع کیسه و فیلتر دستگاه نیز می‌تواند در ماندگاری و افزایش عمر مفید آن کمک کننده باشد. چراکه نامناسب بودن این دو قطعه سبب نفوذ خاک به داخل موتور، کاهش مکش و وارد شدن بار اضافی بر آن شده و عملکرد کلی دستگاه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این دو قطعه در دسته لوازم مصرفی جاروبرقی سامسونگ قرار می‌گیرند.

علاوه‌بر تعویض به‌موقع قطعات خراب، خرید قطعه مناسب و باکیفیت نیز در عملکرد دستگاه، عمر مفید آن و میزان ماندگاری خود قطعه تأثیرگذار است. از همین رو لازم است برای تهیه مجدد آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها به نمایندگی فروش قطعات سامسونگ مراجعه کرد.

لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ

ویژگی های محصول

  • مناسب برای جاروبرقی های سامسونگ
  • ارسال به سراسر کشور
  • ضمانت کیفیت کالا و اصالت محصول
  • درجه یک و فوق العاده
بررسی و خرید این محصول

نمایندگی فروش لوازم یدکی جاروبرقی سامسونگ

همانطور که توضیح داده شد، مراجعه به نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ برای تهیه این لوازم از اهمیت زیادی برخوردار است. چراکه تهیه قطعات باکیفیت و فابریک تأثیر بسزایی در عملکرد دستگاه خواهد داشت. مجموعه آی.پی یدک در حال فعالیت اختصاصی در زمینه تأمین قطعات جاروبرقی است. از همین رو توانسته است فروشگاه بزرگ قطعات جاروبرقی سامسونگ را برای فروش آنلاین و حضوری در سراسر کشور راه‌اندازی کند.

تأمین عمده این قطعات سبب شده است، محصولات آی.پی یدک از تنوع زیادی برخوردار باشد. به‌گونه‌ای که کاربران هر یک از مدل‌های جاروبرقی سامسونگ می‌توانند لوازم مصرفی جاروبرقی خود را از این فروشگاه تهیه نمایند. علاوه‌بر این، تأمین عمده قطعات سبب شده تا فروشگاه آی.پی یدک بتواند قطعات فابریک را با قیمت عمده یعنی ارزان ترین قیمت ممکن در اختیار کاربر قرار دهد.

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

شما می‌توانید برای تهیه انواع قطعات یدکی سامسونگ، نظیر لوله خرطومی، بدنه و قاب رویی جاروبرقی سامسونگ، موتور، کیسه، فیلتر و… از خدمات فروشگاه ای.پی یدک استفاده کنید. با خرید از آی.پی یدک علاوه بر ضمانت اصل بودن کالا می‌توانید از خدماتی همچون، پشتیبانی 24 ساعته، تحویل سریع کالا و تضمین قیمت نیز بهره‌مند شوید. خدمات فروش قطعات یدکی جاروبرقی سامسونگ در سراسر تهران (شرق- غرب- شما و جنوب) به صورت آنلاین و حضوری ارائه می‌شود.

برای تهیه این قطعات به صورت آنلاین کافیست به فروشگاه اینترنتی آی.پی یدک مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش کالای مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. همچنین خرید قطعات جاروبرقی سامسونگ به‌صورت حضوری و با مراجعه به آدرس فروشگاه نیز امکان‌پذیر است.

قیمت قطعات جاروبرقی سامسونگ

همانطور که توضیح داده شد، تأمین عمده این قطعات سبب می‌شود تا علی رغم کیفیت بالا و تنوع بسیار زیاد محصولات، قیمت قطعات جاروبرقی سامسونگ در فروشگاه آی.پی یدک بسیار ارزان باشد.

قیمت انواع قطعات نظیر:

از طریق سایت آی.پی یدک قابل مشاهده و مقایسه است.

فروشگاه آی.پی یدک در تلاش است با افزایش تنوع قطعات جاروبرقی، تأمین قطعات اصلی، تضمین کیفیت، ارسال سریع و امکان فروش آنلاین و حضوری، رضایت مشتریان را جلب نماید و آن‌ها را به مشتری دائمی تبدیل کند. برای خرید به صفحه محصول مورد نظر مراجعه کنید یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  1. علیرضا 23 بهمن 1399

    باسلام در رابطه با جاروبرقی سامسونگ vc-6620لوازم یدکی میخواستم لطفا آدرستان را لطف کنید تا بیاورم ببینیم چه چیزی احتیاج است ممنون ومتشکرم

    پاسخ دادن
      مدیر سایت 12 اردیبهشت 1400

      سلام، آدرس فروشگاه جهت خرید قطعات جاروبرقی سامسونگ واقع در یوسف آباد خیابان چهلستون بین 4 و 6 پلاک 46 میباشد.

      پاسخ دادن
      هدیه 01 دی 1400

      سلام وقتتون بخیر دسته جارو برقی مدل پرنسس ۳ رو موجود دارین؟؟؟

      پاسخ دادن
  2. محمد عزتی 04 خرداد 1400

    با سلام یک جارو برقی سامسونگ مدل کینگ سفید دارم به گفته تعمیر کار آیسی بردش خراب شده میخواستم بدونم شما بردش رو موجود دارید از این مدل ریموت روی دسته هستش

    پاسخ دادن
      Mahk 28 تیر 1401

      با عرض سلام و خسته نباشید لوله جارو برقی سامسونگ مدل Twin 2000wرو موجود دارید؟

      پاسخ دادن
    پیمان معینی 30 بهمن 1400

    سلام ، خرطومی و برس حاروبرقی سامسونگ crown-2400 می خواستم .ممنون

    پاسخ دادن
      ipyadak 02 مهر 1401

      تمام قطعات جاروبرقی سامسونگ موجوده، لطفا از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید

      پاسخ دادن