Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

ویدیو بررسی مشکلات غذاساز

2427 بازدید
0 دیدگاه

غذاساز بنا بر قابلیت های زیاد و جذابی که دارد امروزه در خانه های بسیاری یافت می شود و این به معنای آن است که روز به روز بنا بر نیاز بانوان خانه دار نیاز به این محصول بیشتر در هر خانه ای احساس می گردد، اما به طبع این دستگاه هم خرابی هی مختص به خود را دارد، در صورتی که به طور روتین ز این دستگاه استفاده می کنید می توانید در این بخش با ویدیو بررسی مشکلات غذاساز همراه ما باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت نیاز ه قطعات لوازم خانگی می توانید برای رفع نیاز خود اقدام به خرید از فروشگاه قطعات لوازم خانگی آی پی یدک کنید.

آموزش نحوه کار با غذاساز در منزل

در ابتدای ویدیو بررسی مشکلات غذاساز از تعمیرکار تیم آی پی درخواست کردیم تا بنا بر تجربه نحوه کار با این دستگاه را به شما عزیزان آموزش دهد، چرا که بسیاری از خرابی هایی که در این دستگاه رخ می دهد مرتبط به استفاده نادرست از آن است.

  • ابتدا به این موضوع توجه داشته باشید که هر غذاسازی دارای یک درب ایمنی می باشد، برای استفاده ایمن از این دستگاه درب همواره باید بسته باشد.
  • علاوه بر این شما با استفاده از سلکتور میتوانید دور دستگاه خود را که همان توان موتور می باشد را تنظیم نمایید.
  • برای استفاده از قابلیت های مختلف این دستگاه هم می توانید از دفتچه راهنمای دستگاه خود استفاده کنید.

علت کار نکردن غذاساز چیست؟

یکی از رایج ترین ایرادات که در غذاساز پدیدار می گردد روشن نشدن و کار نکردن غذاساز است که در این بخش قصد بررسی آن را داریم:

  • اولین علت روشن نشدن غذاساز از نظر تعمیرکار آی پی سوختن موتور دستگاه می باشد.
  • دومین علت کار نکردن غذاساز هم فیت نشدن میکروسوئیچ های غذاساز می باشد، دو میکروسوئیچ روی درب و یک میکروسوئیچ روی درب کاسه قرار دارد که باید با خار و ضامن فیکش شوند.

علت آهسته چرخیدن تیغه غذاساز چیست؟

آهسته چرخیدن تیغه غذاساز یکی از ایراداتی است که هرکسی آن را تا به حال تجربه کرده است، زمانی که این اتفاق میوفتد عملکرد و کارایی دستگاه تا حد بسیار چشمگیری کاهش پیدا می کند، همین موارد دلیلی برای این شده تا از تعمیرکار تیم آی پی در مورد این موضوع سوال کنیم.

  • از نظر تعمیرکار تیم آی پی علت آهسته چرخیدن تیغه در ابتدا ممکن است مربوط به گیربکس و از کار افتادن آن باشد، که ددر این مواقع به احتمال زیاد مشکل شما با تعویض قطعه حل خواهد شد.
  • دومین مشکلی که ممکن است منجر به آهسته چرخیدن تیغه غذاساز شود نیمسوز شدن موتور می باشد.

علت بوی سوختگی از غذاساز چیست؟

بوی سوختگی هم در رده ایرادات رایج در غذاساز قرا می گیرد و از بابتی در بسیاری از مصرف کنندگان هم ایجاد نگرانی خواهد کرد، در ادامه برای این که علت این مشکل را بدانیم با ما در ویدیو بررسی مشکلات غذاساز همراه باشید:

  • اولین دلیل بوی سوختگی از غذاساز ایجاد فشار روی دستگاه است، یعنی بیش از حد کاسه دستگاه پر شده و همین علتی برای بوی سوختگی از این دستگاه است.
  • دومین علت هم نیمسوز شدن یا سوختن موتور غذاساز می باشد.
  • در آخر ممکن است خرابی در گیربکس هم منجر به بوی سوختگیدر غذا ساز گردد.

نکات ایمنی استفاده از غذاساز

در بخش آخر ویدیو بررسی مشکلات غذاساز از تعمیرکار آی پی درخواست کردیم تا با اشاره به مواردی برای شما از خرابی دستگاهتان در طولانی مدت جلوگیری نماید، در ادامه با ما همراه باشید:

  • توجه داشته باشید که پر کردن بیش از حد کاسه غذاساز خیی سریع می تواند به دستگاه شما اسیب وارد کند.
  • علاوه بر این استفاده از دور موتور کم برای این دستگا مناسب نیست و بهتر می باشد از دور موتور بالا برای دستگاه خود استفاده کنید.
بدون برچسب

5/5 - (1 امتیاز)

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست