Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

ویدیو نحوه رفع گرفتگی فاضلاب یخچال

2459 بازدید
0 دیدگاه

تجمع آب و قطرات آب روی بدنه و ایجاد بوی بد در یخچال همگی از علائم گرفتگی فاضلاب یخچال هستند، رفع این مشکل بسیار ساده است و نیازمند دانش فنی به خصوصی نمی باشد اا اگر به مانند بسیاری از افراد دیگر با نحوه رفع گرفتگی فاضلاب یخچال آشنا نیستید نگران نباشید، با همراهی ما در ویدیو نحوه رفع گرفتگی فاضلاب یخچال می توانید این مشکل را به سادگی رفع کنید.

کاربران گرامی؛ نحوه انجام گام به گام این کار در این ویدیو شرح داده شده و با مشاهده کامل این ویدیو از مطالعه هر گونه متنی بی نیاز خواهید بود، علاوه بر این چنانچه سوال و یا پرسش به خصوصی در این مورد دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین مرکز فروش قطعات لوازم خانگی آی پی یدک بپردازید.

فیلم آموزشی رفع گرفتگی درین یا فاضلاب یخچال

ایجاد گرفتگی در فاضلاب و یا درین یخچال می تواند منجر به کاهش عملکرد مفید دستگاه شما شود و در صورتی که گرفتگی این قسمت هم رفع شود به قطع عملکرد مفید دستگاه بهتر خواهد شد، به همین دلیل از از تکنسین تیم آی پی درخواست کردیم تا در فیلم آموزشی رفع گرفتگی درین و یا فاضلاب یخچال نحوه انجام این کار را برای شما عزیزان شرح دهد.

مراحل گام به گام رفع گرفتگی فاضلاب یخچال

ابتدا باید برای رفع این مشکل اقدام به باز کردن فلاپ دستگاه نمایید، بالای لوله های او اپراتور یک سوراخ وجود دارد (البته محل قرارگیری این سوراخ می تواند در دستگاه های مختلف متفاوت باشد) باید یک سیم مفتول باریک را بردارید و داخل این سوراخ فرو کنید و به آرامی چند بار آن را به بیرون و داخل بکشید، پس از انجام اینکار مقداری آب جوش را آماده کنید و به داخل این سوراخ بریزید.

همانطور که در ویدیو رفع گرفتگی فاضلاب و یا درین یخچال مشاهده کردید باید مجددا سیم مفتول را به درون و بیرون بکشید و یکبار دیگر پس از انجام این کار آب جوش را به درون این سوراخ بریزید.

وسایل مورد نیاز در ویدیو نحوه رفع گرفتگی فاضلاب یخچال

همانطور که در فیلم آموزش نحوه رفع گرفتگی درین مشاهده کردید تکنسین تیم ای پی برای انجام اینکار از برخی لوازم استفاده می کنید که در صورتی که این کار را تا به حال انجام نداده باشید با نحوه انجام اینکار بیگانه خواهید بود، در ادامه برای رفاه بیشتر شما لیستی از وسایل مورد نیاز برای انجام اینکار تهیه کرده ایم.

  • پیچ گوشی و یا دلر برای باز کردن فلاپ دستگاه
  • یک عدد سیم مفتول باریک و نازک
  • آب جوش
بدون برچسب

امتیاز

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست