Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

بررسی مشکلات مخلوط کن

بررسی مشکلات مخلوط کن
بررسی مشکلات مخلوط کن

مخلوط کن جزو لوازم و وسایلی به شمار می آید که با ورود خود به هر آشپزخانه ای، سرعت طبخ و آماده سازی غذا را دو چندان کرده است. مشکلات مخلوط کن، از جمله مسائل رایجی است که معمولا مصرف کنندگان مخلوط کن با آن مواجه می شوند. از این رو آی پی یدک در این مطلب به بررسی مشکلات مخلوط کن پرداخته است و 6 عنوان از مشکلات مخلوط کن را برای شما در این ادامه به همراه عیب یابی مخلوط کن آورده است. در صورتی که می خواهید مخلوط کن خود را بر اساس بررسی مشکلات مخلوط کن تعمیر نمایید، می توانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کاربران گرامی؛ برای خرید هر کدام از قطعات مخلوط کن می توانید به فروشگاه قطعات لوازم خانگی آی پی یدک مراجعه کنید.

6 مشکل رایج مخلوط کن

6 عنوان از مشکلات مخلوط کن، از مهم ترین و رایج ترین مشکلات مخلوط کن به شمار می آیند که در این مطلب یک به یک آن ها را مورد بررسی قرار داده ایم. همین طور آی پی یدک به شما فروشگاهی را معرفی کرده است تا بتوانید در جهت راهنمای تعمیر مخلوط کن، قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

راهنمای عیب یابی روشن نشدن مخلوط کن

یکی از رایج ترین مشکلات مخلوط کن، عدم روشن شدنس آن می باشد. به همین خاطر آی پی یدک دلایل آن را در قطعات مختلف مورد بررسی قرار داده است:

  • امکان دارد که پریز برق مشکل داشته باشد.
  • حتما سلامت سیم و دو شاخه مخلوط کن را بررسی کنید.
  • امکان سوختن موتور وجود دارد.
  • حتما از سلامت کلید های دستگاه مخلوط کن اطمینان خاطر کسب کنید.
  • ممکن است محافظ الکترونیکی یا همان OVERLOAD، آسیب دیده باشد.
  • پس از عیب یابی مخلوط کن و بر اساس راهنمای تعمیر مخلوط کن، باید حتما قطعاتی که آسیب دیده اند را تعویض نمایید.
  • شما می توانید در جهت خرید قطعات مخلوط کن به فروشگاه آی پی یدک مراجعه کنید.

بررسی مشکل نشتی مایعات از پارچ مخلوط کن در راهنمای عیب یابی آن

اگر شما هم جزو افرادی هستید که نشتی مایعات از پارچ، یکی از مشکلات مخلوط کن شما به حساب می آید، بهتر است این بخش از مطلب را از دست ندهید. لازم به ذکر است که امکان دارد پیچ شش ضلعی داخل پارچ، ساییده شده باشد. همین مسئله می تواند باعث نشتی پارچ مخلوط کن شود. شما باید برای عیب یابی مخلوط کن، این پیچ و یا واشر های زیر پیچ شش ضلعی را تعویض نمایید. در نظر داشته باشید که برای خرید این بخش از مخلوط کن می توانید با تکنسین های آی پی یدک در تماس باشید.

چگونه مشکل سر و صدای نا هنجار در زمان کار کردن مخلوط کن را ‌بر طرف کنیم؟

بر اثر خرد کردن مواد غذایی و یا استفاده طولانی مدت از مخلوط کن، امکان دارد که تیغه ها خراب شوند. همین طور ممکن است به دلیل خرد کردن مواد غذایی سخت مانند یخ، تغییر شکل و حالت دهند. همین مسئله می تواند باعث شود تا از این دست مشکلات مخلوط کنبه وجود آید. توجه داشته باشید که باید هر چه سریع تر در جهت تعویض تیغه های مخلوط کن اقدام نمایید. اگر در زمان عیب یابی مخلوط کن متوجه شدید که تیغه ها سالم هستند، حتما بوش ها را در ساختار مخلوط کن مورد بررسی قرار دهید. در صورت آسیب دیدن بوش ها باید با تکنسین های آی پی یدک تماس بگیرید تا بر اساس راهنمای تعمیر مخلوط کن اقدامات لازم را انجام دهند.

راهنمای عیب یابی و رفع ضعیف خرد کردن و یا له کردم مواد غذایی در مخلوط کن و نحوه تعمیر آن

در صورتی که در زمان استفاده از مخلوط کن متوجه می شوید که مواد غذایی درون ظرف کم خرد شده اند و یا به طور کامل له نشده اند، باید بر اساس راهنمای تعمیر مخلوط کن، چهار تیغه داخل ظرف را مورد بررسی قرار دهید.

توجه داشته باشید که در صورت کند شدن این چهار تیغه، شما با این دسته از مشکلات مخلوط کن مواجه خواهید شد. برای خرید چهار تیغه داخل ظرف می توانید با تکنسین های آی پی یدک در تماس باشید.

راهنمای عیب یابی کم شدن قدرت و سرعت مخلوط کن

یکی دیگر از مشکلات مخلوط کن، کم شدن قدرت و سرعت آن می باشد. بهتر است بر اساس راهنمای عیب یابی مخلوط کن، موارد زیر را بررسی نمایید.

  • بوش تیغ را بررسی کنید. احتمال دارد که خراب شده باشد.
  • کاهش ذغال دستگاه مخلوط کن می تواند باعث بروز این مسئله شود.
  • کلکتور را به طور کامل تمیز کنید.
  • امکان دارد که بوش موتور آسیب دیده و خراب شده باشد.
  • حتما از سلامت کامل آرمیچر اطمینان خاطر کسب کنید. در صورت نیم سوز شدن شما با این مدل از مشکلات مخلوط کن مواجه خواهید شد.
  • در صورت نیاز به هر یک قطعات نام برده شده در ساختار مخلوط کن، می توانید درخواست خود را در آی پی یدک به ثبت برسانید.

راهنمای عیب یابی و رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی مخلوط کن در زمان کار کردن

اگر محافظ الکترونیکی آسیب دیده باشد، شما با این مدل از مشکلات مخلوط کن، رو به رو خواهید شد. بر اساس راهنمای تعمیر مخلوط کن، باید عیب یابی مخلوط کن را به صورت تخصصی انجام دهید. ضمن این که تمامی قطعاتی که با این بخش از مخلوط کن در ارتباط هستند نیز باید مورد بررسی قرار بگیرند تا در صورت عدم سلامت کامل، اقدامت لازم را برای تعویض آن ها انجام دهید. در صورتی که می خواهید قطعات مخلوط کن مورد نیاز خود را خریداری کنید، به شما توصیه می کنیم که به فروشگاه آی پی یدک مراجعه نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست