Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

بررسی مشکلات پنکه

بررسی مشکلات پنکه
بررسی مشکلات پنکه

پنکه ها یکی از لوازم خنک کننده در هر خانه ای به شمار می آیند که با حضور خود و با ایجاد باد، می توانند هوای محیط را خنک کنند. اما اگر یکی از مصرف کنندگان این محصول می باشید، قطعا می دانید که پس از مدتی استفاده شما با مشکلات پنکه رو به رو خواهید شد. آی پی یدک در این مطلب به بررسی مشکلات پنکه پرداخته است تا بتوانید در صورت بروز، به راحتی عیب یابی پنکه را بر اساس راهنمای تعمیر پنکه انجام دهید.

با آی پی یدک همراه باشید.

5 مشکل رایج پنکه

5 عنوان از مشکلات پنکه، به عنوان رایج ترین و شناخته شده ترین مشکلات پنکه می باشند که همه آن ها توسط تکنسین های آی پی یدک جمع آوری شده اند و یک به یک به همراه راهنمای تعمیر پنکه به شما ارائه شده اند. به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید عیب یابی پنکه را به راحتی انجام دهید، این مطلب را از دست ندهید.

راهنمای عیب یابی روشن نشدن پنکه

از جمله مشکلات پنکه که به عنوان رایج ترین آن ها شناخته می شود، روشن نشدن آن است. توجه داشته باشید که بر اساس راهنمای تعمیر پنکه، باید ابتدا جریان برق پریزی که پنکه به آن متصل می باشد را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که مشکلی مشاهده نکردید، حتما سیم و دو شاخه پنکه را چک کنید. امکان دارد که شما بعد از عیب یابی پنکه نیاز به تعویض سیم و دو شاخه داشته باشید که در این صورت می توانید به فروشگاه آی پی یدک مراجعه کنید.

بررسی صدا دادن پنکه و عدم روشن شدن آن در راهنمای عیب یابی آن

امکان دارد که پس از روشن نمودن پنکه، صدایی هوم مانند را بشنوید اما با روشن نشدن آن مواجه شوید. شما باید بررسی این گونه از مشکلات پنکه، حتما خازن راه انداز و بوش ها را بررسی کنید. در صورتی که خازن راه انداز و بوش ها آسیب دیده باشند، شما باید بر اساس راهنمای تعمیر پنکه اقدامات لازم را انجام دهید. همین طور ممکن است که موتور پنکه نیم سوز شده باشد. توجه داشته باشید که در صورت آسیب دیدن و خرابی هر کدام از بخش ها و قطعات نام برده شده در ساختار پنکه، باید نسبت به تعویض آن ها اقدام کنید. در صورتی که در خرید لوازم یدکی پنکه تردید دارید می توانید از تکنسین های فروشگاه آی گی یدک کمک بگیرید.

چگونه سر و صدای زیاد پنکه را ‌بر طرف کنیم؟

یکی از مشکلات پنکه که بسیاری از مصرف کنندگان با آن مواجه هستند، ایجاد سر و صدای زیاد است. این مسئله امکان دارد که به دلیل بی کیفیت بودن پنکه شما باشد. چرا که از مواد با کیفیتی برای جلوگیری از سر و صدای موتور استفاده نشده است. همین طور ممکن است که سایر بخش های داخلی پنکه دچار مشکل شده باشد که در این زمان شما باید اقدام به عیب یابی پنکه کنید. در این بین ممکن است که شما نیاز به خرید قطعات و لوازم یدکی پنکه داشته باشید که می توانید به فروشگاه آی پی یدک مراجعه کنید.

راهنمای عیب یابی و رفع داغ نشدن پنکه و نحوه تعمیر آن

داغ شدن بیش از اندازه موتور، یکی دیگر از مشکلات پنکه است که امروزه مشاهده می شود. توجه داشته باشید که این مسئله یکی از نشانه های نیم سوز بودن سیم پیچ ها می باشد. به همین خاطر باید عیب یابی پنکه را آغاز کنید و این بخش از دستگاه را علاوه بر خازن و بوش ها بررسی نمایید. امکان دارد که خازن خراب شده باشد و یا گشادی بوش ها باعث بروز این گونه از مشکلات پنکه شود. شما می توانید برای خرید لوازم مورد نیاز خود از پنکه، با فروشگاه آی پی یدک در تماس باشید.

راهنمای عیب یابی کار نکردن تایمر پنکه

بهتر است برای عیب یابی پنکه، در مورد کار نکردن تایمر آن از یک تکنسین و تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. اما اگر تصمیم دارید که این گونه از مشکلات پنکه را خانه و به تنهایی بر طرف کنید، می توانید با کمک یک اهم متر، تایمر پنکه را مورد بررسی قرار دهید. شما باید بر اساس راهنمای تعمیر پنکه، ابتدا سیم های رابط را جدا نمایید و به اهم متر متصل کنید. در صورتی که صفحه اهم متر عددی را نشان نداد، باید تایمر را تعویض کنید. شما می توانید برای خرید تایمر اورجینال و فابریک پنکه به فروشگاه آی پی یدک مراجعه کنید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  1. طهرانی 13 مرداد 1401

    سلام پره پنکه فلر شکسته ودستگاه هنگام روشن شدن صدا ولرزش زیادی داره

    پاسخ دادن
      ipyadak 02 مهر 1401

      سلام، به دلیل برخورد پره های شکسته میباشد

      پاسخ دادن