Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

فروش قطعات ماکروفر کنوود

فروش قطعات ماکروفر کنوود
فروش قطعات ماکروفر کنوود

یکی از لازمه های واجب برای تعمیر ماکروفر کنوود، خرید لوازم جانبی و لوازم یدکی آن می باشد. برای این که بتوانید خرید و فروش قطعات ماکروفر کنوود را فابریک و اورجینال انجام دهید، باید فروشگاهی شناخته شده را پیدا کنید. در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا با فروشگاه آی پی یدک آشنا شوید. با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت نیاز به قطعات لوازم خانگی می توانید اقدام به خرید از فروشگاه اینترنتی قطعات لوازم خانگی آی پی یدک نمایید.

معرفی قطعات ماکروفر و خرید اینترنتی قطعات ماکروفر کنوود

اگر تصمیم داشته باشید که خرید قطعات ماکروفر کنوود را انجام دهید، لازم است تا با تمامی لوازم جانبی و لوازم یدکی آن آشنا شوید:

  • تاچ پد ماکروفر کنوود
  • لامپ روشنایی ماکروفر کنوود
  • ریل زیر سینی شیشه ای ماکروفر کنوود
  • لامپ مگنترون ماکروفر کنوود
  • فن ماکروفر کنوود
  • میکروسوییچ درب ماکروفر کنوود
  • کوبل زیر سینی ماکروفر کنوود
  • سینی شیشه ای ماکروفر کنوود

خرابی لامپ مگنترون چه عواقبی دارد و برای خرید لامپ مگنترون ماکروفر کنوود به کجا باید مراجعه کرد؟

لامپ مگنترون وظیفه دارد تا با پردازش نیروی برق، باعث به حرکت درآوردن مولکول های آب مواد غذایی و در نهایت منجر به گرم شدن و پختن غذا شود. در صورتی که نیاز به خرید لامپ مگنترون ماکروفر کنوود دارید، بهتر است آن را به صورت فابریک و اورجینال تهیه کنید تا در زمان استفاده از دستگاه، در عملکرد آن اختلالی به وجود نیاید. ما به شما توصیه می کنیم که به فروشگاه آی پی یدک مراجعه کنید.

بررسی عوامل خرابی لامپ روشنایی و راهنمای خرید لامپ روشنایی ماکروفر کنوود در آی پی یدک

امکان دارد که به دلیل نوسانات برق و یا تمام شدن طول عمر مفید لامپ روشنایی، سوخته و شما مجبور به خرید لامپ روشنایی ماکروفر کنوود شوید. در صورتی که تصمیم دارید خرید قطعات ماکروفر کنوود را انجام دهید، می توانید از دو طریق اینترنتی و حضوری از فروشگاه آی پی یدک اقدام نمایید.

نشانه های خرابی کوبل زیر سینی و بهترین جا برای خرید کوبل زیر سینی ماکروفر کنوود

کوبل زیر سینی، جزء مهمترین قطعات ماکروفر کنوود می باشد. چرا که وظیفه دارد در زمان استفاده از دستگاه، سینی را به چرخش دربیاورد. برای خرید کوبل زیر سینی ماکروفر کنوود، می توانید به سایت آی پی یدک مراجعه کنید و پس از بررسی مدل دستگاه، خرید و فروش قطعات ماکروفر کنوود را انجام دهید.

کوبل زیر سینی مایکروفر

ویژگی های محصول

  • ضمانت اصالت کالا و کیفیت محصول
  • ارسال به سراسر کشور
  • جنس پلاستیک
  • مناسب برای تمامی مایکروفرها (بجز سامسونگ)
  • در دو سایز پایه بلند و کوتاه
بررسی و خرید این محصول

خرابی ریل زیر سینی چه نشانه هایی دارد و برای خرید ریل زیر سینی ماکروفر کنوود به کجا باید مراجعه کرد؟

ریل زیر سینی جزء دیگر قطعات ماکروفر کنوود می باشد که وظیفه چرخاندن سینی را در زمان روشن بودن دستگاه بر عهده دارد. در صورتی که نیاز به خرید ریل زیر سینی ماکروفر کنوود دارید، می توانید به فروشگاه آی پی یدک به صورت حضوری مراجعه نمایید. این فروشگاه به آدرس تهران، یوسف آباد، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم، پلاک 44، فعالیت می کند.

عواقب خرابی تاچ پد و راهنمای خرید تاچ پد ماکروفر کنوود

تاچ پد جزو قطعات ماکروفر کنوود که ممکن است با آسیب دیدن آن، برنامه های پخت به درستی کار نکنند. برای خرید تاچ پد ماکروفر کنوود، می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی از طریق فروشگاه آی پی یدک اقدام نمایید. لازم به ذکر است که تمامی لوازم جانبی و لوازم یدکی ماکروفر کنوود را فروشگاه آی پی یدک به صورت فابریک و اصل برای مصرف کنندگان مهیا نموده است.

عوامل خرابی در سینی شیشه ای و خرید حضوری سینی شیشه ای ماکروفر کنوود

بی احتیاطی و عدم نگهداری مناسب از قطعات ماکروفر کنوود، منجر به آسیب رسیدن به آن ها می شود. سینی شیشه ای جزء قطعات ماکروفر کنوود می باشد که باید در نگهداری آن تلاش زیادی کنید. اگر نیاز به خرید سینی شیشه ای ماکروفر کنوود دارید، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه آی پی یدک مراجعه کنید و خرید لوازم یدکی و لوازم جانبی مورد نیاز خود را انجام دهید.

قیمت روز فروش قطعات ماکروفر کنوود

برای خرید و فروش قطعات ماکروفر کنوود، لازم است قیمت روز آن ها را بدانید تا هزینه های خود را برآورد کنید:

قطعه ماکروفر کنوود قیمت روز قطعه
قیمت سینی شیشه ای ماکروفر کنوود
قیمت لامپ مگنترون ماکروفر کنوود
قیمت میکروسوییچ درب ماکروفر کنوود
قیمت کوبل زیر سینی ماکروفر کنوود
قیمت ریل زیر سینی شیشه ای ماکروفر کنوود
قیمت تاچ پد ماکروفر کنوود
قیمت لامپ روشنایی ماکروفر کنوود
قیمت فن ماکروفر کنوود
قیمت موتور ماکروفر کنوود

نحوه خرید قطعات ماکروفر کنوود از شهرستان به چه صورت می باشد؟

فروشگاه آی پی یدک، با داشتن سایت امکان خرید اینترنتی و آنلاین قطعات ماکروفر کنوود را برای مشتریان و مصرف کنندگان مهیا نموده است. این فروشگاه علاوه بر امکان خرید حضوری، برای تمامی مصرف کنندگان ساکن شهرستان، بستر خرید اینترنتی و آنلاین را فراهم کرده است. شما می توانید لوازم جانبی و لوازم یدکی مورد نیاز خود را از سایت آی پی یدک خریداری کنید و آن ها را درب منزل تحویل بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست