Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

قطعات جاروبرقی پاناسونیک

قطعات جاروبرقی پاناسونیک
قطعات جاروبرقی پاناسونیک

نمایندگی فروش قطعات فابریک جاروبرقی پاناسونیک در تهران کجاست؟ حتماً این سؤال پس از پی‌بردن به اهمیت اصل بودن قطعات جاروبرقی پاناسونیک از ذهن شما گذشته است. لوازم مصرفی جاروبرقی ممکن است پس از مدتی استفاده خراب شوند. یکی از ویژگی‌های جاروبرقی ارزان بودن قطعات جانبی و سهولت در نصب آن‌‌‌‌‌‌‌‌هاست. این عوامل سبب می‌شوند با خراب شدن این قطعات، سریع آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را تهیه و جایگزین نمایید. اما آنچه که باید در خرید این قطعات مورد توجه قرار بگیرد کیفیت قطعه است. چراکه قطعه نامرغوب به سرعت خراب می‌شود و با افزایش تعداد دفعات تعمیر، عمر دستگاه کاهش می‌یابد.

برای راهنمایی بیشتر در مورد خرید لوازم جانبی جاروبرقی پاناسونیک، قصد داریم که در این مقاله شما را با انواع لوازم یدکی این وسیله، دلایل تعویض آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها، نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی و قیمت این قطعات آشنا کنیم. این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کنند با تهیه لوازم مصرفی جاروبرقی از یک فروشگاه معتبر از کیفیت آن‌ها مطمئن باشید.

کیسه جاروبرقی پاناسونیک بسته 5 عددی

ویژگی های محصول

  • تعداد لایه: 5 عدد
  • تعداد در بسته: 5 عدد
  • ضمانت کالا
  • مناسب برای مدل های: 913, 713 MC 771, 772, 779, E7010, 7110, 7120, 7130, 7140 , M660, 61, 62, 70, 71, 72, 80, 83, 88, 89
  • 50 درصد عمر بیشتر و عملکرد فیلترینگ بهتر
بررسی و خرید این محصول

لوازم یدکی جاروبرقی پاناسونیک

به طور کلی می‌توان جاروبرقی را وسیله‌ای در نظر گرفت که تمام قطعات آن قابل تعویض هستند. برخی از این قطعات در فاصله زمانی کوتاه‌تری خراب می‌شوند و برخی دیگر برای مدت طولانی کار می‌کنند. در هر صورت با خراب شدن قطعات جاروبرقی پاناسونیک به‌راحتی می‌توان آن‌ها را تعویض کرد. اما آنچه که اهمیت دارد کیفیت قطعات مورد استفاده است. برای تهیه قطعه باکیفیت لازم است که به نمایندگی‌های مجاز فروش آن مراجعه کرد.

مجموعه آی.پی یدک به عنوان نمایندگی فروش قطعات جانبی جاروبرقی پاناسونیک در تهران فعالیت می‌کند. فروش این مجموعه به دو روش حضوری و آنلاین است از همین رو می‌تواند قطعات جاروبرقی پاناسونیک را در سراسر کشور عرضه کند.

این مجموعه یک فروشگاه تخصصی برای فروش قطعات و لوازم یدکی است. تمرکز آی.پی یدک بر فروش قطعات و لوازم یدکی جاروبرقی سبب شده است، قیمت محصولات در این مرکز بسیار ارزان باشد و قطعات از تنوع خوبی برخوردار باشند. به‌گونه‌ای که انواع لوازم مصرفی جاروبرقی پاناسونیک، از جمله بدنه جاروبرقی پاناسونیک برای تمام مدل‌ها، موتور جاروبرقی پاناسونیک در انواع قدرت‌ها، کیسه و فیلتر فابریک جاروبرقی پاناسونیک، لوله خرطومی و لوله تلسکوپی مخصوص انواع مدل‌های این دستگاه و … به‌‌راحتی از آی.پی یدک تهیه می‌شوند.

در چه صورت نیازمند خرید لوازم یا قطعات جانبی جاروبرقی پاناسونیک خواهید شد؟

نمی‌توان گفت تنها در صورتی نیازمند خرید لوازم و قطعات جانبی جاروبرقی پاناسونیک خواهید بود که از آن مراقبت نکنید. چرا که قطعات جانبی جاروبرقی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که پس از مدتی استفاده باید آن‌ها را تعویض کرد.

به‌ویژه لوازم یدکی جاروبرقی پاناسونیک، مانند کیسه و فیلتر که باید پس از گذشت دوره کوتاهی از استفاده، تعویض شوند. اما نمی‌توان تأثیر مراقبت از دستگاه را در ماندگاری آن نادیده گرفت. برای مثال با مراقبت صحیح از جاروبرقی می‌توان نیاز موتور به تعمیر را به صفر رساند. باید به یاد داشته باشید که:

  1. کیسه و فیلتر جاروبرقی را به‌موقع تعویض کنید تا خاک وارد موتور آن نشود.
  2. از جمع کردن آب با دستگاه پرهیز کنید.
  3. هر چند وقت یکبار دستگاه خود را از گردوخاک پاک کنید.
  4. در هنگام کاهش فشار یا نوسان برق جارو نکشید.
  5. از وارد کردن بار اضافی به موتور دستگاه خودداری کنید.

و بسیاری از راه‌کارهای دیگر که می‌توانند قطعات داخلی دستگاه شما را از تعمیر مصون بدارند. اما تعویض قطعاتی مانند لوله خرطومی جاروبرقی، پارویی، کیسه و فیلتر اجتناب ناپذیر است. تنها با تهیه قطعات باکیفیت می‌توان زمان تعویض آن‌ها را به تعویق انداخت.

نمایندگی لوازم یدکی جاروبرقی پاناسونیک

به منظور تهیه قطعات باکیفیت در قدم اول باید به نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک مراجعه کرد. همواره یک فروشگاه مرجع از نظر تنوع محصول و همچنین کیفیت و اصالت از سایرین جلوتر است. محصولاتی نظیر، لوله خرطومی جاروبرقی پاناسونیک، پارویی جاروبرقی پاناسونیک، پاکت جاروبرقی پاناسونیک و فیلتر آن که جزو لوازم مصرفی این دستگاه هستند، با تنوع زیاد در فروشگاه آی.پی یدک موجودند. همچنین لوازمی همچون بدنه‌های مختلف جاروبرقی پاناسونیک و موتور با قدرت‌های مختلف نیز در این فروشگاه یافت می‌شوند.

امکان خرید آنلاین این محصولات سبب شده است تا آی.پی یدک بتواند لوازم یدکی جاروبرقی پاناسونیک را در سراسر کشور عرضه کند. علاوه‌بر تنوع و پخش گسترده، این محصولات از قیمت کمی نیز برخوردارند. امکان خرید حضوری لوازم یدکی جاروبرقی پاناسونیک، از طریق فروشگاه آی.پی یدک در سراسر تهران میسر است.

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک

یکی از مهم ترین ارکان در فروش قطعات جانبی جاروبرقی پاناسونیک کیفیت کالا است. آی.پی یدک با ارائه تضمین اصالت کالا توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید. همچنین پشتیبانی فروش و قیمت ارزان این محصولات، ای.پی یدک را به یک انتخاب مطمئن برای خرید عمده تبدیل کرده است. تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های کوچک می‌توانند علاوه‌بر تهیه کالای با کیفیت با قیمت ارزان از تخفیفاتی که روی بسیاری از کالاهای این مرکز اعمال شده است استفاده کنند.

امکان فروش عمده و تکی قطعات و لوازم یدکی جاروبرقی پاناسونیک از طریق سفارش آنلاین در سراسر کشور میسر است. همچنین خرید حضوری سراسر تهران (شمال- جنوب، شرق و غرب) نیز امکان پذیر است.

قیمت قطعات جاروبرقی پاناسونیک

پیش از این توضیح داده شد که با تمرکز ویژه‌ای که امداد آی.پی بر فروش و عرضه قطعات جانبی جاروبرقی پاناسونیک دارد و فعالیت به صورت عمده فروشی این محصولات، سبب شده است قیمت این لوازم و قطعات در فروشگاه آی.پی یدک بسیار ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها باشد.

همچنین برای خرید آنلاین راحت‌تر و اطمینان از کیفیت قطعات، کلیه این محصولات با جزییات و به‌طور کامل بررسی شده و اطلاعات دقیق آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها در توضیحات مربوط به هر محصول ارائه می‌شود. از همین رو می‌توانید خرید آنلاین خود را پس از بررسی کامل محصولات و قیمت آن‌ها ثبت نمایید. برای مشاهده:

  1. قیمت لوله خرطومی جاروبرقی پاناسونیک
  2. قیمت بدنه جاروبرقی پاناسونیک
  3. قیمت موتور جاروبرقی پاناسونیک
  4. قیمت پارویی جاروبرقی پاناسونیک
  5. قیمت کیسه جاروبرقی پاناسونیک
  6. قیمت فیلتر جاروبرقی پاناسونیک
  7. قیمت لوله تلسکوپی جاروبرقی پاناسونیک
  8. قیمت قاب رویی جاروبرقی پاناسونیک
  9. قیمت برس و ….

کافیست به صفحه مربوط به محصول مراجعه کنید و پس از مقایسه قیمت و ویژگی‌ها، سفارش خود را ثبت نمایید. محصولات آی.پی یدک دارای تضمین اصالت کالا هستند که باکیفیت بودن آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را تأیید می‌کند. اگر قصد دارید که برای مدت زیادی از دستگاه خود استفاده کنید بهتر است قطعه تعویضی را با یک قطعه باکیفیت جایگزین نمایید.

امکان خرید حضوری محصولات و لوازم یدکی جاروبرقی پاناسونیک نیز با مراجعه به ادرس فروشگاه آی.پی یدک میسر است. علاوه‌بر درگاه اینترنتی و مراجعه حضوری امکان ثبت سفارش عمده و تکی به صورت تلفنی نیز میسر است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست