Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

قیمت قطعات یخچال

قیمت قطعات یخچال
قیمت قطعات یخچال

این مقاله اطلاعات کاملی را در رابطه با قیمت قطعات یخچال در اختیار شما قرار خواهد داد. همان طور که می‌دانید یخچال یکی از لوازمی میباشد که به آسانی خراب نمی‌شود و برای مدت طولانی کار می‌کند. ولی شاید  بخش‌هایی از آن دچار مشکلاتی شده و منجر عدم عملکرد دستگاه شما شود. در این مواقع به‌راحتی می‌توانید با خرید لوازم یدکی یخچال و جایگزینی آن‌ها، دستگاه خود را تعمیر و مجدداً از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید قطعات جانبی مثل فیلتر آب یخچال، بوگیر، قطعات پلاستیکی و … را به دستگاه خود افزوده و مصارف دیگری نیز برای آن تعریف نمایید یا از تأثیر بوی خوشایند ناشی از استفاده از بوگیر لذت ببرید.

فروشگاه اینترنتی آی پی یدک به عنوان مرکز فروش لوازم یدکی یخچال در تهران قطعات انواع یخچال، ساید بای ساید دو قلو و فریزر را با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می نماید.

بهتر است قطعات یخچال را از کجا تهیه کنیم؟

قیمت قطعات یخچال برای کسانی‌که نیاز به تهیه آن دارند، بسیار حائز اهمیت است. به ویژه برای افرادی که تعمیرکار یخچال هستند و نیاز دارند که همواره قطعات این وسیله در دسترس آن‌ها باشد. اگر می‌خواهید قطعات یخچال را به صورت کلی و با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید؛ بهتر است، از عرضه کننده انحصاری این محصولات خرید کنید. زیرا که قیمت این محصولات در مراکزی که به صورت تخصصی بر تهیه و تأمین قطعات لوازم منزل تمرکز دارند، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

توجه: آی.پی یدک فروشگاه اینترنتی قطعات یخچال است. برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید و یا با شماره های  88986350-021 یا 09333336936 از طریق تماس تلفنی یا واتساپ ارتباط برقرار کنید.

خرید قطعات یخچال فریزر

همچنین برای دریافت مشاوره در رابطه با خرید قطعات لوازم خانگی می‌توانید از طریق شماره‌های بالا با مشاوران آی.پی یدک در ارتباط باشید.

معرفی قطعات یخچال فریزر و قیمت آن ها

یخچال فریزر اصلی‌ترین وسیله آشپزخانه می باشد. کار این دستگاه نگهداری از مواد غذایی برای مدت طولانی میباشد. این وسیله هم مانند سایر لوازم منزل از قطعات متعددی ساخته شده است که کار هر یک در کنار هم، عملکرد کلی یخچال را شکل می‌دهد. یخچال‌ها اغلب در انواع مختلفی مانند فریزر، ساید بای ساید، دوقلو و … تولید می‌شوند. قطعات بکار رفته در هر یک از آن‌ها می‌تواند مشترک یا متفاوت باشد. قیمت قطعات یخچال نیز بر اساس کاربرد، متغیر هستند.

از قطعات یخچال می‌توان به ترموستات، محافظ بار الکتریکی، سوئیچ درب، خازن استارت، موتور فن، موتور فن‌های دو دور یا تک دور AC، خازن دائم‌کار، سنسور دیفراست، سنسور یخچال، سنسور فریزر، سنسور یخساز، سنسور محیطی، تایمر دیفراست، فیوز حرارتی، سنسور سنجش مقدار آب، المنت یخچال، اواپراتور، دمپر کنترل جریان هوای سرد، آبریز و سوییچ آبریز، قطعات جانبی همچون فیلتر داخلی یخچال، بوگیر یخچال و …. اشاره کرد.

جدول قیمت قطعات یخچال

نام قطعه قیمت قطعات یخچال
فیلتر یخچال ساید بای ساید
بوگیر یخچال
فیلتر یخچال
برد الکترونیکی یخچال فریزر 4 کلید
برد الکترونیکی یخچال 6 کلید
فیلتر یخچال ساید بای ساید ال‌جی
برد الکترونیک یخچال ساید کنوود، بلومبرگ
فیلتر داخلی یخچال ال جی
فیلتر داخلی یخچال فریجیدر
فن یخچال نوفراست
فیلتر موشکی یخچال ساید بای ساید سامسونگ 500 گالنی
خازن استارت 80 میکرو
ترموستات یخچالی
دستگیره درب یخچال فریزر(همه‌کاره)
اورلود کمپرسور سنگی تخت و گرد
ترموفیوز و سنسور یخچال فریزر نوفراست ال‌جی
فیلتر یخچال ساید بای ساید بوش 2500 گالن
فیلتر یخچال ساید بای ساید 800 گالنی
رله سنگی کمپرسور
المنت ناودانی یخچال فریزر سامسونگ و اسنوا
فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل موشکی
فن سرامیکی
فن داخلی یخچال فریز بکو و کنوود
سنسور دمای یخچال فریزر
ترموستات یخچال دانفوس بلوبلند اصلی
کمپرسور یخچال های ترموستات هوایی فریزر نوفراست
فن کندانسور 16 وات یخچال‌های صنعتی الکتروژن
قفل چسبی درب یخچال
فن داخلی یخچال فریزر 12 ولت
فن کندانسور یخچال ال‌جی و حایر فابریک هسته بزرگ
رله و اورلود ترکیبی کمپرسور الکترواستیل
لامپ یخچال 15 ولت
فن داخل یخچال الکترواستیل 220 ولت
روغن کمپرسور
قفل یخچالی روکار
المنت آلومینیومی یخچال 6 متری
قاب ترموستات یخچال
سنسور دیفراست
سوییچ درب یخچال

قیمت قطعات یخچال و کاربرد آن‌ها

هر یک از این قطعات دارای کاربرد خاصی هستند و عملکرد خاصی را در یخچال ایجاد می‌کنند. در نهایت نیز مجموعه عملکرد هر یک از این قطعات کارنهایی یخچال را شکل می‌دهد. حال اگر تعدادی از این قطعات به هر دلیلی خراب شوند. عملکرد یخچال با اختلال مواجه می‌شود. دانستن کاربرد هریک از این اجزا می‌تواند به ما در حین مواجهه با مشکل، کمک کند.

در بعضی مواقع نیز مشکلات و معایب این دستگاه در اندازه‌ای نیستند که عملکرد یخچال را با اختلال مواجه کنند، اما برای ما بسیار آزار دهنده‌اند. مانند بوی بد یخچال. تمامی قطعات مورد نیاز یخچال قابل تهیه هستند. اما قیمت قطعات یخچال بسیار مهم است. این قطعات باید از جایی تهیه شود که در تلاش است قطعات با کیفیت را با هزینه‌ای کمتر به دست مشتری برساند.

خرید از مراکز این‌چنینی به‌ویژه برای تعمیرکاران یخچال و کسانی که نیاز به تهیه عمده این قطعات دارند، بسیار مقرون به صرفه است.

توجه: آی.پی یدک فروشگاه اینترنتی قطعات یخچال است. برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید و یا با شماره های  88986350-021 یا 09333336936 از طریق تماس تلفنی یا واتساپ ارتباط برقرار کنید.

قطعات یخچال

همچنین برای دریافت مشاوره در رابطه با خرید قطعات لوازم خانگی می‌توانید از طریق شماره‌های بالا با مشاوران آی.پی یدک در ارتباط باشید.

قیمت فیلتر آب یخچال

یکی از قطعات بسیار جالبی که در برخی از یخچال‌ها به‌کار برده می‌شود فیلتر است. این فیلترها در واقع داخل یخچال نصب شده و عمل تصفیه آب را انجام می‌دهند. یعنی شما می‌توانید همزمان با استفاده از یخچال، از آب تصفیه شده نیز برای آشامیدن بهره‌مند شوید. قیمت فیلتر آب یخچال، نسبت به قیمت دستگاه‌های تصفیه آب بسیار ارزان‌تر است. درحالی‌که عملکرد آن‌ها مشابه هستند. شما می‌توانید این فیلتر را در ظرفیت‌های مختلف تهیه کنید. برای دریافت قیمت فیلتر یخچال ساید یای ساید و قیمت قطعات یخچال به جدول بالا مراجعه کنید.

قیمت بوگیر یخچال

گاهی‌اوقات ممکن است در اثر قرار دادن برخی مواد غذایی در یخچال، بوی ناخوشایند آن‌ها سایر مواد غذایی موجود در یخچال و حتی فضای یخچال را نیز درگیر کند. اگر همواره از این مشکل رنج می‌برید و بوی ناخوشایند آن شما را آزار می‌دهد، می‌توانید با خرید بوگیر یخچال به راحتی از شر این بوی آزاردهنده خلاص شوید. قیمت بوگیر یخچال تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

قیمت برد الکترونیکی یخچال

قیمت قطعات یخچال بسته به کاربرد متفاوت هستند. معمولاً قیمت قطعات یکسان، در یخچال‌های متفاوت تقریباً نزدیک است. برای مثال قیمت فیلتر مناسب یخچال ال جی و سامسونگ نزدیک به‌هم هستند؛ اما قیمت برد الکترونیکی یخچال ها از یکدیگر تفاوت دارد. عملکرد این قطعه همانند عملکرد مغز است.

قیمت خازن یخچال

از این قطعه برای بالا رفتن راندمان‌کار دستگاه و کاهش تلفات موتور استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت قطعات یخچال و همچنین اطلاع از قیمت انواع خازن از جدول قیمت استفاده کنید.

قیمت ترموستات یخچال

ترموستات وظیفه بسیار حساسی را در یخچال فریزر برعهده دارد. کار این قطعه، تشخیص دما قسمت یخچال و تشخیص دمای قسمت فریزر، به منظور کنترل روشن و خاموش شدن کمپرسور می باشد. علاوه‌بر این موارد، تنظیم کردن و ثابت‌نگه‌داشتن دمای انتخابی شما با دمای یخچال، وظیفه این قطعه است. اگر این بخش دچار مشکل شده می‌توانید، پس از اطلاع‌یافتن از قیمت ترموستات آن را خریداری کنید. اما بهتر است، وظیفه تعویض آن را به یک تعمیرکار ماهر واگذار کنید.

قیمت سوئیچ درب یخچال و فریزر

این قطعه از جنس پلاستیک و بسیار کوچک است. برخلاف ظاهر ساده آن، وظیفه مهمی را در یخچال برعهده دارد. این قطعه در هنگام باز بودن درب یخچال،  به منظور جلوگیری از خروج هوا از آن، فن موتور را متوقف کرده و لامپ را روشن می‌کند. اگر سوییچ درب عمل نکند، فن موتور نیز کار نخواهد کرد. در نتیجه سرما کاهش پیدا می‌کند. قیمت سوئیچ درب یخچال نیز به دلیل ساختار پلاستیکی آن چندان بالا نیست. همانطور که می دانید قیمت قطعات یخچال بسته به جنس نیز متغیر هستند.

قیمت فن یخچال

فن به‌منظور به‌گردش درآوردن هوای سرد درون یخچال مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگامی‌که کمپرسور کار می‌کند، وظیفه فن است که هوای سرد را داخل یخچال به گردش در بیاورد. این قطعه نیز ممکن است به دلیل استفاده ناصحیح خراب شود. شما می‌توانید قیمت فن یخچال را در جدول قیمت‌ قطعات یخچال جستجو کنید.

قیمت سنسور دیفراست یخچال

این قطعه برای کنترل عملکرد دیفراست، دمای اطراف اواپراتور را تشخیص می‌دهد. برای اطلاع از قیمت سنسور دیفراست یخچال نیز لازم است به جدول قیمت قطعات یخچال مراجعه کنید.

قیمت موتور یا همان کمپرسور یخچال

این روز ها به دلیل نوسانات بازار و با توجه به کلاهبرداری های هر روز فروشگاه ها نمی توان به هر فروشگاهی برای خرید وسایل الکتریکی خود اطمینان کنید. پس حتما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که معتبر باشد و بتوانید یخچال را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. یکی از معتبر ترین سایت های فروشگاهی که خدمات خرید اینترنتی ارائه می کند و امروزه طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده فروشگاه آی پی یدک است؛ شما می توانید از طریق مراجعه به این سایت با مقایسه انواع کمپرسو یخچال ها و قیمت آن ها، نسبت به خرید موتور یا کمپرسور یخچال با کم ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنید.

قیمت فیوز حرارتی یخچال

اگر دمای دستگاه شما به طرز غیر طبیعی زیاد شود، این قطعه به منظور جلوگیری از آتش‌گرفتن، ولتاژ تغذیه هیتر را قطع می‌کند. این قطعه بسیار کاربردی است؛ اما قیمت فیوز حرارتی یخچال چندان بالا نیست. برای دریافت قیمت فیوز حرارتی یخچال ساید یای ساید و قیمت قطعات یخچال به جدول بالا مراجعه کنید.

قیمت رله یخچال

رله وظیفه رساندن انرژی به کمپرسور را بر عهده دارد. همانطورکه می‌دانید کمپرسور به‌صورت یکسره کار نمی‌کند. بنابراین هر بار که می‌خواهد شروع به کارکند، استارت می‌زند. عمل استارت کمپرسور توسط رله انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت رله یخچال می‌توانید به جدول مربوط مراجعه کنید.

قیمت اورلود یخچال

اورلود قطعه‌ای امست که از دستگاه در برابر اضافه بار، محافظت می‌کند. اگر این قطعه از کار بیفتد، دیگر دستگاه شما در برابر اضافه‌بار محافظت نخواهد شد. در اینصورت مکن است بسوزد یا آسیب ببیند. در صورت خرابی اورلود بهتر است آن را سریعاً تعویض کنید. قیمت اورلود ها نیز عموماً تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. برای دریافت قیمت اورلود یخچال ساید یای ساید و قیمت قطعات یخچال به جدول بالا مراجعه کنید.

تامین قطعات یخچال انواع برندها

قطعات یدکی انواع برندهای یخچال را باید از جاهای معتبر تهیه نمود. برندهای همچون سامسونگ، ال جی، هیمالیا، دیپوینت امرسان، بکو، اسنوا، الکترواستیل، بکو و … که قطعات بعضی از آنها که نمایندگی داخل ایران ندارند، ممکن است فیک باشند و باید به این مورد توجه کرد. آی پی یدکی با اشراف بر بازار قطعات یخچال سعی نموده قطعات با کفیت و قیمت مناسب را به دست مصرف کننده برساند.

بهترین قیمت قطعات یخچال فریزر و ساید بای ساید ارزان

یخچال دارای قطعات و بخش‌های بسیاری است. هر یک از این قطعات به ویژه در تعمیرات بسیار حیاتی هستند. چراکه کیفیت آن‌ها می‌تواند تعیین‌کننده نهایی کیفیت تعمیرات باشند. همواره قطعات باکیفیت از قیمت بیشتری نیز برخوردارند. اما اگر این قطعات را از عرضه‌کننده اصلی تهیه کنید، مسلماً هزینه پایین‌تری را به دنبال خواهد داشت.

مجموعه آی.پی یدک عرضه انحصاری قطعات و لوازم یدکی مربوط به لوازم آشپزخانه را بر‌عهده دارد. شما می‌توانید تمام لوازم و قطعات جانبی، جاروبرقی، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و … را با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر در سایت آی.پی یدک، با کم‌ترین قیمت تهیه کنید. پس از ثبت سفارش، بسته شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. همچنین جهت دریافت قیمت قیمت قطعات یخچال به جدول بالا مراجعه کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست