Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

بررسی اعتبار شرکت های تعمیرات لوازم خانگی

2831 بازدید
0 دیدگاه

امروز مراجع و شرکت های بسیار زیاد و مختلفی به عنوان مراکز تعمیرات لوازم خانگی در حال فعالیت هستند که بسیاری از آن ها با ارائه خدمات بد و بی کیفیت موجب بی اعتمادی مصرف کنندگان به همه این مراجع شده اند، از سوی دیگر خروج برند های خارجی از ایران موجب شده تا بسیاری از مصرف کنندگان برای رفع مشکل خود مجبور باشند تا از خدمات تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی استفاده کنند، اگر شما هم به مانند بسیاری از افراد در صورت بروز خرابی در لوازم خود نمی دانید از خدمات کدام یک از ای مراجع استفاده نمایید در ادامه با بررسی اعتبار شرکت های تعمیرات لوازم خانگی در فروشگاه قطعات لوازم خانگی آی پی یدک با ما همراه باشید.

شرکت تعمیرات لوازم خانگی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی به طور فعال وجود دارد و به قطع یک مرکز تعمیراتی خود باید زیر نظر این مرجع فعالیت کند، این به آن معناست که شما در هنگام استفاده از خدمات یک مرکز برای بررسی اعتبار شرکت های تعمیرات لوازم خانگی باید اطمینان حاصل کنید و ببینید که اصلا آن شرکت عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد؟

  • علاوه بر این در صورتی که از طریق گوگل و سرچ کردن با آن شرکت آشنا شده اید توجه کنید که شرکت مورد نظر باید دارای نماید اعتماد الکترونیک و تمامی مجوز های اینرنتی لازم باشید.
  • هزینه ها در یک مرکز تعمیراتی معتبر مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد که همین مسئله موجب کاهش 75% در هزینه های تعمیر می باشد.
  • این مراکز شعب متعددی دارند و برای خدمات ارائه شده از سوی تکنسین های خود اقدام به ارائه ضمانتنامه و فاکتور می کنند.

بررسی ویژگی های یک تعمیرکار لوازم خانگی مطمئن

شاید بسیاری از افراد را بتوان پیدا کرد که تعمیرات لوازم خانگی را انجام دهند، اما به قطع قیمت امروزی لوازم خانگی این اجازه را به ما نمی دهد تا تعمیرات این لوازم را به هرکسی بسپاریم، به همین علت هم در ادامه به بررسی ویژگی های یک تعمیرکار معتبر لوازم خانگی خواهیم پرداخت:

  • تعمیرکار معتبر لوازم خانگی باید دوره دیده و متخصص باشد و طبیعتا نمی توان به افراد کم تجربه موجود در این حوزه اعتماد کرد.
  • علاووه بر این همه این تعمیرگاه ها باید از سوی مرکزی معتبر اعزام شوند تا در صورت بروز مشکل در دستگاه خود بتوانید پیگیری های لازم را انجام دهید.
بدون برچسب

امتیاز

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست