Logo

مقالات

محصولات

021-88986350 دفتر فروشگاه
سبد خرید (0)

مقالات

محصولات

پشتیبانی آنلاین

ویدیو تفاوت اسپرسوساز با نسپرسوساز

3759 بازدید
0 دیدگاه

اگر اهل قهوه و استفاده روزانه از آن باشید حتما نام دو دستگاه اسپرسوساز و نسپرسوساز را که محبوب ترین ادوات برای تهیه قهوه هستند را شنیده اید، اما اگر نمی دانید تفاوت میان این دو محصل چیست به شما توصیه می کنیم تا در ادامه با ویدیو تفاوت اسپرسوساز و نسپرسوساز در فروشگاه قطعات لوازم خانگی آی پی یدک با ما همراه باشید.

فیلم بررسی تفاوت اسپرسوساز با نسپرسوساز در چیست؟

شاید بتوان گفت که در نهایت هر دوی این محصولات یک قهوه سریع را به شما تحویل می دهند ام تفاوت اصلی آن ها در عملکرد آن ها و نحوه تهیه این قهوه می باشد، اگر این پرسش برای شما مطرح است که اسپرسوساز با نسپرسوساز چه فرقی می کند در ادامه با ما همراه باشید.

  • اسپرسوساز با استفاده از پودر دون قهوه عصاره اسپرسوساز را به شما تحویل می دهد و این به آن معنیست که شما برای داشتن یک قهوه خوب باید از دون قهوه مناسبی استفاده نمایید.
  • اما نسپرسوساز با استفاده از کپسول های قهوه ای که به طور آماده و بسته بندی به فروش می رسند قهوه دلخواه شما را به شما تحویل خواهد داد.

اسپرسوساز بخریم یا نسپرسوساز؟

معمولا بسیاری از افراد، به خصوص بانوانی که قصد تهیه جهیزیه دارند این سوال را از کارشناسان می پرسند که نسپرسوساز بخریم یا اسپرسوساز؟ در حقیقت شما با دانستن ویژگی های هر کدام از محصولات می توانید به این نتیجه برسید که کدام یک از آن ها برای شما کاربرد بیشتری دارد و اینگونه نیست که بگوییم کدام یک از این دو محصول بهتر است؛ در ادامه به مقایسه اسپرسوساز و نسپرسوساز می پردازیم تا چنانچه بین خرید هر کدام از این دو شک دارید شک شما بر طرف شود.

  • اگر فردی راحت طلب هستید و علاقه ای به نظافت هر روزه وسایل خود ندارید طبیعتا دستگاه نسپرسوساز برای شما بهتر خواهد بود، چرا که دستگاه اسپرسوساز بعد از هر بار استفاده در برقی اجزای خود نیاز به شستشو دارد، علاقه بر این شاید شما علاقه به تمپ کردن قهوه و عصاری گیری دستی نداشته باشید و ترجیح دهید تا با یک کپسول اینکار به راحتی هرچه تمام تر انجام شود.
  • اما به این موضوع توجه کنید که کیفیت قهوه در اسپرسوساز قابل کنترل تر می باشد و علاوه بر آن قیمت کپسول های نسپرسو به دلیل شرایط اقتصادی کمی بالاست، اما استفاده از پودر دون اسپرسو هزینه چندانی ندارد.
بدون برچسب

امتیاز

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست